neděle 19. února 2012

Nedělní volno


Dnešní den byl pro většinu z nás tady dnem volna a tak jsme vyrazili do víru velkoměsta a počasí nám přálo. Od rána jasno a vydrželo až do večera, navíc u pláže trochu foukalo, takže vedro nebylo tak nesnesitelný a navíc byly super vlny. Potkali jsme se s většinou všech vodáků jak ve městě, tak na pláži. 

Vyrazili jsme kolem 9 ráno a koupili si jízdenku za 20 babek, která byla celodenní a na všechno, takže jsme jeli vlakem, v půlce jsme přesedlali na loď a do Sydney dojeli po vodě kolem opery a všech těch krásných mrakodrapů. Celodenní jízdenka byla výhodná koupě, nemuseli jsme řešit další jízdenky a kolik stojí. To ovšem Pavlínce Zástěrový nepřišlo cool a tak jí po zakoupení ztratila, aby si všechny ty cesty a přestupy užila adrenalin černýho pasažéra. Vyšlo jí to na všechny cesty a tak až příště někam pojedeme, asi použijeme její taktiku. Vynecháme ovšem tu první část aby nebylo co ztratit =) taky to chudinka oplakala, ale zároveň se dostatečně nasrala, že to znovu platit nebude a dostala kuráž jet načerno. 

V Sydney jsme si prošli pár obchodů a někdo i něco koupil. Ale v paměti mi nejvíc zůstává opět Pája a její obchod s botama UGG nebo tak něco. Stály spoustu peněz a vypadali jako důchodky nebo jako kdyby ste vytáhli vnitřek ze sněhulí a přilepili mu podrážku. Tyhle obchody jsme potkali asi 4 a všechny Pája projela a pořád si lámala hlavu mám/nemám …. My ostatní projeli blešáky a KFC a Starbucks . Potom jsme jeli zase lodí na pláž Manley a půjčili si prkno. Já si postavil parádní hrad z písku a zaujal sem třeba víc bab než ti, který nahodili korby a pochodovali po pláži, ikdyž asi trochu jinak než oni =D 

Jen co mi příliv zničil moje veledílo a já ho následně rozdupal, vyrazili jsme domů. Sluníčko už bylo hodně nízko a nehřálo tolik. Cesta domu byla taky fajn, ale většinu sem prospal, ten hrad byl dvoupatrovej a stát na surfovacím prkně mě stálo hodně energie. Ikdyž teda spíš chytat prkno a snažit se odplavat alespoň trochu od břehu. Vlny byly na mě tak akorát, občas sem zapíchl špičku prkna a předběhl ho. Budu asi i z části albín, protože sem byl namazanej třicítkou a na oblíbených místech i padesátkou a stejně sem rudej jak čuník co vylezl ze sauny. 

Každopádně krásnej den, až si ostatní ve photoshopu vyretušujou uhry a umožní mi šlohnout jejich fotky doplním příspěvek… =)

Žádné komentáře:

Okomentovat