čtvrtek 16. srpna 2012

Věřte - nevěřte AKTUALIZACE !!!! =)

Nakonec se to obnovení stránek protáhlo asi pětinásobně než sem čekal. Ale konečně je to tady =) Nebudu se vymlouvat že nebyl čas, občas by i byl ale nebyla nálada..... Asi se vykašlu dlouze rozepisovat kde sem všude byl, protože to by bylo vážně nadlouho. Jen pár nejdůležitějších akcí.

Proběhla samozřejmě na jaře nominace, kde sem docela zabojoval a nakonec 6.místo je můj historickej úspěch =) Dřív sem sbíral 7.-8. místa. Jestli to bude někdy ještě lepší těžko říct. Musim říct že tuhle zimu sem víc než kdy dřív bojoval s krizovkama, že už mě ta dřina nebaví. Jenže se to naštěstí pokaždý zlomilo a závody proběhli celkem dobře. Závody byli na Trnávce a na nově vybudovaným kanále v Č.Vrbném.
V současný chvíly už je všechno zase v normálu a slalom je pořád to co mě baví nejvíc takže žádnou paniku =).....

Kromě závodění na slalomce sem si taky zařádil na raftu s klukama s HANACE rafters odjeli sme pár závodů( pokaždý skončili na bedně ) absolvovali sme týdenní soustředění v Rakousku a na konci srpna budeme startovat v kategorii R4 na Mistrovství Evropy na Lipně. Zlepšujeme se zaždým závodem a doufám že na Evropu se nejedeme jenom zůčastnit.

Začíná mě taky čím dál tim víc bavit trénování ostatních (doufám že tu neplatí to pravidlo Kdo umí, umí a kdo ne tak učí ... =D ). Kromě již tradičního střediska mládeže SCM Roudnice, sem měl možnost zkusit si dvě soustředění s juniorskou reprezentací, jedno v Troji a jedno ve Slovinsku v Solkanu. Myslim že už sem nadobro rozhodnutej že u vody chci zůstat napořád a pokud bude někdo stát o moje rady tak už se těšim až jako "bafík" budu sedět na břehu a znovu prožívat závodění akorát touhle cestou.

Co se týká školy, tak mě v září čekaj velikánský hoňky =) ale to bych ani nebyl já kdybych měl hotovo před létem, takže vlastně žádná změna ... akorát tentokrát pokud to nevyjde tak je s FTVS nadobro konec jelikož už sem na stejným oboru podruhé. Ale plán Bé je, dokonce i Céčko takže v klidu =D ....

Mám dva dny do posledních dvou závodů českýho poháru a docela se těšim, forma sice žádná hvězdná, ale před 14ti dny v ČB na Wave festivalu sem si udělal radost a ujel stříbro. Vyhrál Matěj Beňuš ze Sloveska a třetí byl němec Nico Betge. Takže propadák by to taky bejt nemusel, navíc to je MČR a to i v hlídkách takže doufám že se nanominuju do "A" hlídky a budem bojovat o placky.

Týden na to jedu do Č. Vrbného znovu, tentokrát se tam bude konat MS juniorů v Raftingu a budu tam komentovat závody a navíc ještě hrát večer s kapelou Sjetý Noty 2 ( máme novýho basáka a kytaristu půjčenýho, proto ta dvojka....) takže se moc těšim. 

Díky že mi pořád držíte palce a že občas zavítáte na moje stránky

Fouky  =)

Žádné komentáře:

Okomentovat