čtvrtek 27. září 2012

První a druhý den na Zélandu......

Tak jsme konečně přiletěli po hóóódně dlouhý cestě do Christchurch na jižním ostrově a potom si ještě 5 hodin poseděli v autě cestou do Alexandry kde budeme převážně pobývat =) Cesta pro nás byla trochu překvapivě delší než sme čekali. Moc neseděli údaje na letence což je trochu zvláštní ale zase o tolik nešlo. Jen sme museli v Dubaji napsat na Zéland že se cesta protáhne a že budeme na letišti na Zélandu až o den dýl. Naštěstí zdejší lidé nevidí problém snad vůbec v ničem, prostě si vzali další volno v práci a užili si den =) Teď ještě bydlíme u rodiny jednoho mého svěřence a zítra se stěhujeme "do vlastního". Já domek ještě neviděl, ale Majda (zdejší jí říkaj vtipně MY DAH) ho už viděla a prej vypadá dobře.

 
Už sem absolvoval první trénink zdejšího klubu a musim říct, že mě mile překvapili svojí technikou. Horší už to je s organizací tréninku která neni prakticky žádná a proto prej povolali mě =) trošku mě mrzí že zrovna já budu ten kdo jim naruší tu pohodu tréninků který je bavili =D Večer jsem si byl zahrát kanoe polo, byla to moje úplně první zkušenost a moc sem si to užil. Tady umí pádlovat snad každej a tak byl bazén úplně plnej na tak malý město a hrálo hned několik týmů. Šlo o finále jejich ligy, zkušenější hráli moc pěkně o to kdo bude nejlepší tenhle rok no a ty ostatní jen dohrávali sezonu a tak sem se mohl připojit ke dvěma týmům. Dal sem asi z 12 střel dva góly a jednou sem se cvaknul a to bylo tóčo. Vůbec sem nemohl zvednout a tak sem to dal pádlem o dno =) Ten druhej list pořád hodně překáží..... zkusil sem to potom tak že zahodim pádlo a zkusim ro jen rukama a byla to rozhodně lehčí a rychlejší varianta.
Takže zatim si Zélandu užíváme, Majda zatim jenom potkává spoustu lidí kteří ji rádi vidí takže má pořád co dělat, pracovat půjde až později řekli místní  =) Já mám zítra na programu pivo se zdejšíma "bafíkama" z klubu takže velmi důležitá obchodní schůze =D Všichni určitě chcete vědět jaký tu je počasí.... Když sme přiletěli pršelo, když sme jeli autem do Alexandry pršelo, Dale (ten u koho teď jsme) říkal že Alexandra je jedno z nejsušších míst na Jižním ostrově a déšť je u nich velmi zřídka tak doufáme že má pravdu. Dneska bylo krásně polojasno a slunce když vylezlo tak hřálo řekl bych až moc. Začíná tu jaro takže všechno je ještě dvakrát barevnější. Voda je tu nádherně čistá a ledová ale vůbec ne divoká. Za vlnama musíme jezdit 15 minut autem což je skoro rychlejší jak ze štvanice do troji a za opravdu divokou vodou 45 minut .....

Takže to byli naše první dva dny a těšíme se na další.
Zatim Ahoj   

Žádné komentáře:

Okomentovat