neděle 14. října 2012

New Zealand No.2


Tak už sme tady kolem 20 dní a už sem toho zažil opravdu hodně .....

Akce o který sem psal už předtím jménem BlissFest byl opravdu kayak festival jak se patří, vyrazili jsme v pátek večer po tréninku. Já jako vedoucí výpravy a řidič. Majda zůstala v Alexandře a hlídala malou Lotte a Otise protože rodiče (Gordy a Mary) jeli na rodinnou oslavu narozenin a tak byli moc šťastní, když já jim vzal jedno dítě na Blissfest a mladší dva měla na starosti Majda.  Jeli jsme asi 2 hodiny do Dunedinu to je město na východním pobřeží a tam přespali u maminky Bena, což byl jeden člen naší skupinky. Počasí v sobotu bylo hodně nepřívětivý, chviličku sluníčko jenže se silným větrem a potom déšť a chvíli i sníh nebo teda spíš kroupy a vítr ten byl celodenní. Nepříjemný to bylo hlavně proto, že jsme zůstávali u řeky v lese ve věcech na vodu asi 6 hodin a byla vážně kosa. 
 
Jakožto nezkušený „kyblíkář“ sem si jel užít první takovou zkušenost a byl to nezapomenutelný víkend. Už ranní meeting byl pro mě podívanou, sjeli se tam usměvaví týpci v takových módních výstřelcích, že sem se proklínal že mi po třech fotkách došla v mobilu baterka. Byli neskutečně fajn a i když sem jim rozumněl až když zjistili že nejsem zélanďan a přestali mluvit kiwi angličtinou tak sem si s nima docela pokecal. V sobotu byl na programu Giant slalom a potom boater cross. Přihlášených bylo kolem 45 chlapů a holek asi 15 a k mému údivu ani jeden C1 …. Nejdřív jsme vyřešili na meetingu kdo koho čim odveze na start a potom se jelo asi půl hodiny takovou polňačkou a pak lesem kde se nechali auta s klíčkama v zapalování a dobrovolníci je potom svezli zpátky. Chvíly sem váhal když to auto mám půjčený ……ale když už sem byl atrakce jako cizinec a singlíř nechtěl sem dělat ještě zagorku s klíčema. Navíc sem se tady přesvědčil už hodněkrát že tady se opravdu nekrade. 

Po opuštění aut nás čekal půlhodinovej pochod s lodí na rameni k vodě a po vodě pak ještě 15 minut k „závodní trati“. Byl sem opravdu rád že mám malinkatýho plasťáka na freestyle. Všichni ostatní měli obrovský creekovky a vypadali dost zničeně když šlapali tu dálku. Trať potom byla moc hezká, slalom spíš mezi šutrama a branky byly Teva vlajky kterých sem se musel dotknout rukou. Nikdo nechápal mojí loďku a už vůbec ne že je to singlovka. O to větší pak byla moje radost a jejich překvapení když sem skončil 6. A na 3.místo mi chyběli 3 vteřiny. Boater cross byl potom o 6 lodích na startu v jedný lajně a postupovali dva. Heat 1 sem vyhrál a „dav“ na břehu mě začal mocně povzbuzovat. No a v semifinále mě asi po dvou metrech od startu odstavili na šutr a byl konec  dojel sem 4.
 
Neděle byla už na oceánu a konala se freestyle soutěž na vlnách. Počasí bylo už docela jiný, krásný sluníčko a já neznaje jedinej trik postoupil sem do 5ti člennýho finále =D Prostě sem se snažil všemožně točit do všech směrů a převracel sem se zásadně přes špičku, a až mi došli všechny směry zkoušel sem to samý hlavičkou pádla a nebo bez pádla. No a nemusim vám určitě říkat že afterparty stála taky zato =) Moc fajn lidi tyhle kyblíkáři …. 
 
Jinak stále pokračuje moje kariéra trenéra a mám už přes 30 dětí a je to vážně paráda. Pracovník ve fitku je ze mě úplně nadšenej že mu tam každej den tahám jinou skupinku lidí a přemýšlí že nás příští sezonu bude sponzorovat  =). Je to vážně malý městečko,některý  lidi mě tu zastavujou na ulici a ptaj se jak se mi tu líbí, že každej mě zná, že sem ten Pávl z Evropy co umí pádlovat =) Už sem byl i v místních novinách…..

Štědrost zdejších lidí neustále pokračuje a už máme i parádní kola na výlety. Majda zatím ještě ovoce nesbírá protože ještě není kde. Ale dělá občas jiný brigádky jako hlídání dětí, hrála tenis s dětma a uklízela u jedný maminky od mýho svěřence, jedna paní se ode mě v hospodě dozvěděla, že Majda umí masáže a nabídla jí že by jí za to ráda zaplatila ale to se jí zatím moc nechce asi?? =) 

O víkendu byl závod někde vejš na jižním ostrově. Jméno netuším, protože bylo neskutečně dlouhý a navíc Maursky. Bylo hrozně hnusný počasí a já to omarodil. (Teď už je to dobrý, jak počasí tak rýmička). Seznámil sem se tam se dvěma fajn lidma jadna je reprezentantka Nového Zélandu Luuka Jones a druhý 3x vítěz SP Scott Shipley a zkusili jsme si zazávodit v závodě hlídek spolu, byly to hodně sranda závody a moc fajn. Něco jako u nás slalomy na paraplíčku. 

To je zatím asi všechno, teď mě čeká pár týdnů trénování v Alexandře a pak jedeme na další soustředění. 

Žádné komentáře:

Okomentovat