pondělí 5. listopadu 2012


Kia ora =)
Zdravím Česko z prosluněného rána v naší cottage, co se týká počasí tak je to tady hodně na houpačce. Stále je tu jaro a tak je tu po ránu ještě docela zima, no a někdy ta zima vydrží i přes den. Když je sluníčko je hic se všim všudy, nosim žabky, lezu do stínu , spálim si nos…=) Ale taky tu je hodně silnej vítr a to je mikina málo, když fičí tak je trénink mezi brankama hodně velký maso. Deště už tak nějak ustaly. Ale teď mi přijde že je tak každej třetí den pěknej fičák. 

O víkendu jsme jeli asi 250km mezi hory ke krásnýmu jezeru Tekapo u nejvyšší hory NZ Mt.Cook. Byly tam závody, tradičně už jak pro slalomáře tak pro plasťáky (rodeo atd....)Tady totiž úplně všichni dělají obojí. Spali jsme přímo u trati ve stanu a byla pěkná kosa. Už v sobotu ráno v Alexandře, když jsme se balili, bylo sychravo. No jen co jsme opustili Alex  tak asi po 50 km sněžilo a sněžilo. Jeli jsme dvěma autama a když jsme byli někde mezi ničím tak druhý auto zastavilo a vyběhli z něj kluci jen v trenkách a šli se fotit. Říkali že takhle krásně u nich nesněží běžně a že si to musí užít. Jel kolem zájezd Japonců a jak to viděli tak zastavili, vyběhli a cvak cvak cvak =) vlna Japonců s foťákama bombardovala polonahý kluky. 
 
V Tekapu vydrželo hnusný počasí se sněhem až do noci. No a nedělní ráno to už byla zase paráda. Bylo úplně jasno, vidět širiko daleko a tak Majda koukla na první jízdu a vyrazila na výlet fotit a kochat se. Já sem si užil závod na trati která je řekl bych dost podobná Lipťáku a odpoledne rodeo kde sem docela válel. Oproti BlissFestu sem se na plasťáku zlepšil docela dost …no a tak mám doma trofej Pyranha cup Tekapo Throwdown =D Možná až se vrátim domu tak zkusim poměřit síly s našima kyblíkářema =D  

Můj běžnej den se skládá samozřejmě hlavně z tréninků, ale volnýho času mám taky dost. Mám ho když je škola (od 9 do 3) a o víkendech, když není nějaká akce nebo se nedomluvíme ne tréninkovým víkendu . Snažim se kluky donutit (ty nejstarší 15+) abychom chodili ještě jednou ráno před školou. Protože jeden trénink denně je málo, zvlášť když na to máme přesně hodinu. Odpoledne mi totiž začíná blok tréninků nalajnovanej od – do a každá skupina má přesně hodinu aby se to stihlo. Takže do 7 do večera stojim na břehu. Trénovat sám sebe teda musim dopoledne, o víkendech a s těma nejstaršíma, když maj třeba vytrvalost a podobně tak to odjedu s nima a aspoň se neflákaj protože je dohánim. Posilovna tady je docela dobrá, jak už sem psal prve tak ten chlápek nás miluje a myslim že nějakej sponzoring klapne. Dokonce si opisoval mojí lekci v posilovně že je to dobrej nápad =D . 

Mám už zase jinou káru a tahle mi už snad vyrdží po celou dobu. Je to Mitsubishi Galant, kombík a docela silnej. Ještě že je tady benzín tak levnej, protože auto používám každej den. Pořád pendluju mezi Clydem od kterýho kousek bydlíme a Alexandrou kde je trať, posilovna a všechno okolo. Na výlety s Majdou jsme se, pokud nepočítám ty oddílový víkendový akce, zatím moc nepodívali. Jen procházky a párhodinový výlety typu zaparkujem auto a projdem to ….Pořád šetříme, chceme do Austrálie a taky za Martinem na vánoce nebo novej rok. Možná teď o víkendu zkusíme pobřeží, pokud mi zase místní něco nepřipraví. Občas mi připravujou takový hurá akce, o kterých se dozvim den předem nebo jen pár hodin. Ale odmítnout samozřejmě nemůžu, to je proti mému přesvědčení. Já hurá akce miluju =D jen občas doufám, že mě za to Majda nezabije =D  

Tak to je zase asi zatím vše, pokusíme se nahrát zase nějaký fotky na facebook. Naše internetový připojení je pořád dost bída. Předplatil jsem si sim kartu, která stojí 19 babek měsíčně a mám tam 600Mb dat, jenže jakmile oba zkouknem co novýho na facebooku, zprávy, maily je 70mega v řiti. Tak s tim dost šetříme. Stahovat nic ani náhodou nemůžeme, to chodíme „krást“ připojení k sousedům a k ostatním rodinám, kde stále chodíme na večeře a podobně =D 

Žádné komentáře:

Okomentovat