neděle 6. listopadu 2011

Listopadová aktualizace

Po dlouhých týdnech nečinnosti, tedy na blogu samozřejmě, jsem zpět z aktualizováním informací co se mi kde přihodilo a čeho jsem byl svědkem =)



O prázdninách jsem kromě závodění taky na chvíly úplně vypnul a odletěl se týden válet do Egypta s Majdou. Nejdřív ale chvíly trvalo než jsme měli dovolenou zaplacenou a letenky v ruce. Najít volnou All inclusive za rozumnou cenu se v létě rozhodne spousta lidí a tak mi 3 týdny dokola volaly ze všech cestovek kde sem objednával a zase přeobjednával zájezdy, že už bohužel nejsou místa pro dva, že mají pro nás místo v hotelu ale nemají už nás tam čím dostat a naopak. Nakonec to přeci jen vyšlo a opravdu jsme odletěli ale až skoro v posledním možném termínu. Hotel byl celkem hezký až na náš pokoj =) na hotel jsme přijeli půl hodiny po půlnoci a vyfasovali ten nejhorší pokoj co na Hurghadě mají. Pokud mají někde ve 4 hvězdičkovém hotelu horší , tak to potěš pánbůh. Po stěžování si které nebylo nic platné dokud sem mu nešoupl 5eur jsme dostali daleko lepší a konečně sme si dovolenou užili. Byli jsme i na moři kde parníku vypověděl službu motor takže místo hodinové cesty to byl celodenní výlet, potápěli jsme se a párkrát vyšli na výlet "městem". Já se jak to mám ve zvyku když je něco zadarmo přežíral od snídaně do večeře. Vcelku to byla hezká dovolená ale shodli jsme se s Majdou že příště jedem radši jinam =D. Nejsou v Egyptě moc zvyklí pracovat nebo dělat něco pořádně natož včas, zato úplatek přímo vyžadují a dotěrní jsou na výbornou, takže pohledy dorazili minulý týden a jsme rádi že dorazili vůbec. Jak se říká mohlo být daleko hůř =)  
 
Na konci prázdnin se na Lipně jel poslední závod ČP a mistrovství ČR, před Lipnem jsem byl v seriálu ČP na 5.místě, po Lipně a výsledkách 6. v sobotu a 8. v neděli sem spadnul na 7.místo v konečném pořadí. Takže Lipno žádná hitparáda nebyla a tím ani celá sezona 2011. Od listopadu přestávám být zaměstnán na Dukle, bohužel výsledky letos mluvili hodně proti mě takže si budu muset najít nějakou brigádu abych mohl pořád trénovat v Praze. Do nový sezony ale půjdu zase naplno a třeba už se to zlomí. V únoru letím znovu do Austrálie kde byla příprava v teple na jiný úrovni než v Řecku kde i sněžilo. Už se tam moc těšim, navíc příští sezona je sezonou olympijskou takže to na jarní nominaci budou velký nervy.
Kromě tréninku taky pořád studuju =) zatim toho moc nebylo ale to ještě přijde. Už jsem se zapsal na zkoušku z Fyziologie a to je velkej oříšek, no a pak taky už se musim připravovat na Biochemii která se mi letos zvládnout nepodařila.








Moje druhá vodní záležitost a to rafting dopadla v letošní sezoně o něco lépe ale stejně je to tak trochu neúspěch, v září se v Roudnici nad Labem konal poslední nominační závod na ME v roce 2012 a to u nás na Lipně. Šance vyjet si jedno ze dvou reprezentačních míst jsme měli obrovskou, v průběžném pořadí jsme byli druzí a těsně za námi jen o pár bodíků TR Rafting morava, přijel nám i fanklub z Českých Budějovic a na závod jsme byli hodně nabuzení .Potřebovali jsme být v sobotním slalomu lepší než naši soupeři z TR Rafting morava a to se nepovedlo. Skončili jsme třetí, oni druzí a zvítězila posádka TR Hiko. Šance ještě žila za předpokladu že zvítězíme v nedělním sprintu a po první jízdě jsme si pořád věřili že to dáme, jelikož jsme chybovali (já konkrétně pustil pádlo při brnknutí do překážky) a ztráceli jsme na první TR Hiko půl vteřiny. Ale druhou jízdu jsme vyrobili botu ještě větší když 15 metrů od cíle jsme vyjeli z proudu na pomalejší vodu  a druhé místo nám nakonec zůstalo. Pro mě to ale byla stejně povedená raftová sezona protože každý start cinkla medaile a jsme 2 loď letošního ČP. Škoda jen ta Evropa by byla daleko větší satisfakce za nepovedenou sezonu ve slalomu. Každopádně už mi kluci z Hanace potvrdili, že se mnou počítají i do budoucna tak se těším na další sezonu.


V září jsme jako kapela Sjetý Noty měli dvě vystoupení, jedno v Troji jako rozloučení našeho basáka kterej odletěl na Zéland a druhý v dejvický nádražce se dvěma kapelama z Liberce, obě kapely byly kamarádi našeho basáka a tak se konalo rozloučení II. =) Podle mě se vystoupení podařili. To první bylo klasicky pro vodáky a tam máme fanoušky který nás umí vyhecovat. U druhého vystoupení chyběl kytarista který zpívá většinu písniček a tak to bylo spíš improvizování ale i tak se mi to líbilo.

Basáka už máme novýho, Martin mu předal všechno ze svého umění dokonce i aparát a basu takže do něj vkládáme velké naděje že bude minimálně stejně dobře rozjetej a na podiu bude dělat show stejně jako jeho předchůdce. No a až se nám jednoho krásnýho dne Martin z cesty kolem světa někdy vrátí, budem mít basáky dva a to bude teprv čóro, pravda oba se budou dělit o jednu basu ale co =D.



Další moc povedená záležitost která stojí za zmínku je určitě závod dvojic s názvem HANMAN, kterého jsem se zůčastnil s Majdou. Jde o závod kdy oba závodníci musí společně absolvolat závod na kole s mapou a objet určitá kontrolní stanoviště, poté změnit kolo za běžecké boty a doběhnout do depa číslo tři a přehodit boty za kanoi a dojet do cíle, tedy na českobudějovický stadion kde byl i start. Netřeba psát že sem musel Majdu chvíli přemlouvat ale nakonec jela. Nejlepší dvojice tedy dva muži zvládli závod za necelé 3 hodiny, nám to trvalo 7 hodin a 5 minut =) ale pozor poslední jsme nebyli..... Píchli jsme kousek za první kontrolou a bylo po závodění, heslo skautů vždy připraven opravdu používat nesmím, protože žádný lepeníčko ani telefon, ani peníze prostě nic jsme u sebe neměli. A tak jsem rozhodl že vyrazíme pěšky vedle kola rovnou do poslední kontroly "zkratkou". Tam jsem si už dokonale potvrdil že můj orientační smysl velmi pokulhává pokud umí vůbec chodit. Byla to dlouhá cesta a vůbec ne správná takže naprosto hotový jsme nakonec dorazili do cíle první disciplíny a tam zjistili že ještě nejsme poslední. A tak jsme závod nevzdali a běželi vstříc kanoi. Na tu sem se těšil jak malej kluk protože nohy už mě nechtěli moc poslouchat. Závod jsme dokončili a aby toho nebylo málo tak potom cestou domů z afterpárty sem zabloudil znovu =D Až budu Majdu znovu přemlouvat do takového závodu asi si vemu chrániče.


No a blížíme se do finále aktualizace..... po 6ti letech jsem navštívil místo činu z juniorských let. Osadu Bukovina kde jsem prožil jedno z nejsuprovějších zimních soustředění. Narazil jsem na ní na výletě za krásami Českého ráje s Majdou. Úplně jsem zaponměl že už jsem tam někdy byl, hlavně tam byl předtím sníh a žádní turisti. Navštívili jsme sochy a obrazy vytesaný do skal, hrady Valdštejn a Hrubý Rohozec. Ten víkend sem jel i na oslavu narozenin Majdy kamarádky poznat i její přátele když pořád tahám já jí za svýma, tak snad jsem nedělal ostudu. =) 


A je to jen týden co sem byl ve Valticích společně se ségrou a rodiči navštívit babičku a všechny ostatní a při té příležitosti oslavit jimi dlouho připravovanou oslavu taťkových a babičky narozenin. Oslava to byla jak jinak vydařená, plná jídla, PITÍ a smíchu. Doufám že se tam podívám zase co nejdříve, už sem jim musel slíbit že tam zase vezmu Majdu a kamarády co tam byly posledně. 

Takže tímto uzavírám vyčerpávající aktualizaci a Ahoj .....


Žádné komentáře:

Okomentovat