úterý 24. prosince 2013

Prosincová aktualizace

Štědrej den je tady a s ním další oživení blogu. Už sem u rodičů v Klášterci a budu tady přes svátky dokud nevyrazim opět za Vencou Chládkem do Roudnice a následně do Třebušína. Loňský silvestr sem kvůli zélandské zkušenosti propásl, ale tenhle už si zase ujít nenechám. Dneska zajdu navštívit kláštereckou loděnici a Matěje abych si užil trochu nostalgie. =)

V roli trenéra, pokud počítám jen "dukláckou" část, jsem už čtvrtej měsíc a je to pořád lepší a lepší. Baví mě to pořád víc a víc  Mám za sebou už i soustředění na horách. Jedno na kole a druhý jen týden zpátky na běžkách. Musim říct že mi vůbec nevadí že už se nemusim nikam honit =) Pár kil sem přibral a ty kopce už sou nějak strmější než minule nebo co =D Každopádně pauziček užívám dosyta a soustředim se hlavně na svěřence (teda spíš tu dívčí část) který běhaj pořád pomaleji než já a tak na ně rád čekám =). Poslední den soustředění sem se přidal do štafet naplno a málem sem umřel. První kolo sem s vypětím úplně všech sil udržel krok s ostatníma a pak přišlo kolo druhý a krize se dostavila v prvním kopečku a už se mě nepustila. No a to nás čekalo ještě daších 8 kol .....Bez tréninku to prostě nepůjde jinak než rekreačně ale co ... i to mě baví =)

naše DUKLA skupina v Harrachově 
 
Z akcí co nás teprve čeká musim připomenout hlavně Florball Cup kterej bude zároveň 1.memoriálem pro Michala. Věřim že nás tam bude co nejvíc, navíc jsme se s pořadatelem (oddílem USK) domluvili že tam znovu zahrajem jako bohužel okleštěný Sjetý Noty a tak to pro nás bude ještě emotivnější akce. Hned potom pojedu se svojí skupinou na týden do Harrachova a pak už ten čas hrozně poletí. V únoru už bude první soustředění v teple až do půlky března a na začátku dubna už Austrálie a MS juniorů a U23 . Mám teda co dělat abych připravil všechny na tak rychle přicházející vrchol sezony . Takže teď pár dnů volna a pak to znovu začne.

 Chtěl bych Vám všem co můj blog čtete Veselý Vánoce a Štastnej novej rok! 




Žádné komentáře:

Okomentovat